Medlemsstyring og registrering
- Stamdata kan indlæses via sygesikringsbeviset, personlig kontrakt kan udskrives direkte fra systemet.
- Medlemskartotek med søgefunktioner i alle vigtige kundedata, økonomiinfo, statistik, historie.
- Kontraktkartotek med vilkårligt antal kontrakter og kombinationer. Avanceret specificeringsmuligheder på de enkelte kontrakter. Flere kontrakter pr. kunde samt automatisk kontrol for kontrakt-dubletter.
- Kundemagnetkort som kan fungere som medlemskort, personalekort, gæstekort eller f.eks. døråbner. Du kan bruge eget design.
- Sygesikringsbevis (det gule) kan anvendes som medlemskort på bookingterminalen.
- Kunde-fremmødeliste, så du let kan se, hvem der har været i centret, hvad deres status var og hvornår de var der.
- Kontrol for kundefremmøde: Automatisk fremmødekontrol af type, tid, betaling etc. samt billede af kunde (via webcam).
- Automatiske rykkerbreve, inkl. let overblik over skyldnere og mulighed for rykkergebyr.
- Mulighed for udsendelse af automatiske beskeder pr. e-mail til medlemmer der sætter deres medlemsskab i bero
Regnskab
- Overblik over restance, bank- og giroindbetalinger (FI-kort), opkrævninger, kontantindbetalinger etc..
- Kontoplan med alle standardkonti.
- Mulighed for udvidelse af kontoplan med egne drifts- og statuskonti.
- Elektronisk overførsel til bogføringssystemer.
- Kreditkort og kontant betalingsregistrering sker i eClub, der er dog ingen direkte integration med dankortterminal.
Statistik
- Fremmøder, belægningsgrader (time/dag/uge/år), økonomi, købekategorier, personalets opgaver, kundekontakt og meget andet.
- Mulighed for at lave dine egne statistikker.
- Mulighed for afsendelse af tilbud via alm. post og email baseret på den valgte statistik.
Personale-tidskontrol
- personale log-ind og sikkerhed.
- Personaleregistrering med løn, type, personlig kode, personalenummer.