Tuesday, October 23, 2018
C.R.M.
Minimize

Relationsstyring

  • Overblik for centerets relationer til kunder, kundepleje og opfølgning tilpasset den enkelte ansatte
  • E-mail og SMS-funktion. Manuelle eller automatiske meddelelser til personer eller grupper (kampagner)
  • Oversigt over kunder som medarbejdere er ansvarlige for
  • Uddelegering af opfølgningsopgaver til medarbejdere fordelt på kundegrupper


Membertrack

  • Medarbejderes daglige arbejdsplan
  • Booking af fremtidige aktiviteter (eksempelvis introduktionstur for ny kunde i centeret)
  • Direkte søgningsfacilitet/opslag fra arbejdsplan til kundekartotek
  • Sikring af opfølgning på udløbende medlemskaber
  • Kategorisering af arbejdsopgaver (nyt træningsprogram, kontakt kunde, opringning m.m.)

Historik

  • Oversigt over samtlige logs på kunder
  • Sammenkæde aktiviteter (eksempelvis ”opfølgning på kunde”)
  • Prioritetsopdeling i forhold til aktivitet
  • Back-tracking af tidligere løste opgaver (ingen data forsvinder)
  
Privacy Statement  |  Terms Of Use
Copyright 1994-2013 by ProCard ApS